Rackarns!

Hemma från Umeå... Huvudet värker som bara den... Brist på sömn, men jag är inte trött...
Ska juh ha fredagsmys med Freddan..!
;P

Jah, då har man sett Wall Street... Kan dock säga att den var faktiskt bra... Vet inte om jag vågar erkänna de för Fredrik...
;D
Innan bion blev de Donken... Mmmm... Fick min mumma sallad... Innan dess så strosade man runt på stan...
Hittade mycket på H&M, men de fick behålla allt... Var inne i att köpa skor... Men som vanligt med min tur så var de slut... Morr... Så nu är de bara att börja leta på nytt...
Rackarns!

Neh.. Ska packa upp de vi har handlat... Köpt så att man ska äta sallad i helgen... Mmmmmmm..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0