Rackarns karl!

Ahaaaa..! Jag fintade Blogg.se och tog mig in ändå!
Me are the winner my friend! Tadadam!
Neh, var nå tjorvigt med den, men de stoppar inte mig..!
;P

Nästan uppe med tuppen... Tog sitt tag innan man somnade... Men inga konstiga drömmar inatt..!
Härligt... Dock så kom jag inte tillbaka till drömmen jag hade igår, men jag är relativt nöjd...
:D

Tisdag... Varför känns de som om de vore helg?
Ioförsig så har jag juh helg nu...
Mohahahahahaaaa!

Undara vad dagen har att bjuda på förutom chicken ala king..?
Hoppas på ingenting... De våre skööööönt...
Beger mig nog till lägenheten imorgon, for förbi där igår...
Rackarns avlopp i duschen... Då den torkar ut så luktar den... Men de är inget lite vatten kan fixa..!
;P

"Jah, de är tisdag morgon för en del, för en drömmare, ja för en drömmare..."
Kankse inte hur låten går, men så sjunger jag nu..
;P
Hur går låten?
Ah.... Tuffa tider... Kom på de alldelens själv..!
:D

Sitter och fryser... Fredrik sover... Ska man lägga sig en stund till..?
Neeeeeeh... Man får hålla sig här så att man inte väcker upp honom...
Han har gott och blivit förkyld, jag som just har blivit frisk, känner att man själv har börjat bli lite snuvig...
Rackarns karl!
Neh, de är bra att han sover... Han behöver varje sekund...
Får se om man kan smyga och ta fram kycklingen... Han somnade till på soffan...

Hur i rackarns kan jag vara om i bägge lillfingrarna?!
Vad kan jag ha lyckats göra?
Måste nog dra ner på "titta på mitt finger"-ramsorna...
Hehe..!

Neh, om man ska ta och göra nå vettigt av denna dag så man får göra kväll någon gång..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0