Så nu är de tyst i Baggård...

Efter många om och men så blev de att jag blundade... Dock tror jag att gummiklubban skulle ha behövs...
För 21 minuter sen öppnade jag ögonen... Men då blundade jag runt 4 så jag har väl fått mina timmar...
Tragiskt att man inte kan lägga sig så man kan njuta av dagen, medans de väl är dag...

Men men... Konstiga drömmar även inatt... Vad i rackarns beror de på...
Känns fluffigt att prata om dem, speciellt till Fredrik... Hmm... Till nån annan heller för den delen...
Är de skuldkänslan? Eller är de bara en del av sorgprocessen..?

Aja...
Får se om man ska brumma till N-maling idag...
Fredrik sa att de skulle göra lite pappersarbete och då vill jag inte vara ivägen... Sen kanske jag kan dona på med mitt pappersgöra... Dock har jag ingen insperation... Vill testa på embossing och mistning och för att göra de så måste jag lägga in en beställning...
Men men... Kanske får man nån idé om man plockar fram allt...
Får se vad han säger...

Pratkvarnarna ligger fortfarade och sover... Så nu är de tyst i Baggård... Hehe... Så de bli att vänta en stund för min del...

Neh.. Ska dutta runt på mina vanliga sidor innan man ska se vad man ska dona på med...
Iorförsig så har jag nå julklappar som ska slås in...
Så jag har juh att sysselsätta mig med om jag ska stanna här...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0