Solen skiner så fiiiiint!

Kan inte starta dagen än... Finns inge varmvatten... Så jag slöar här en stund till...
Så de så..!
;P

Nu har jag fixat en klocka i sovrummet, hittade en NY i garderoben som Fredrik har gömt undan...
Han tyckter att de är bra att man sover, dock så är de en nackdel om man ska jobba...
Hehe...
Får se om han upptäcker de..
;P

Solen skiner så fiiiiint!
Gött gött..!
;P

Mobilen är död... Jag är dålig på att ge den energi... Nu gottar den sig...
Med tanke på hur gammal den är så håller den sig "vaken" bra nog länge..!
;P
Den är jag nöjd med..!

Hmm... Vad ska man hitta på tills vattnet är klart?
Hmm...
Googla...
De brukar oftast vara kul...
Senast hittade jag juh askens mall...
Får se om man gör en till, denna gång i lägenheter så man har sakerna...
Kanske en till pappa som HATAR att få nå...
Hahahahahaha!
Nje...
Får se...

(Så att ni förstår vad jag menar: )

Cu soon kan jag tänka mig..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0