UFO...

Kvällen räddade jag med lite toalett-städ... Skrubbat duschen och putsat toaskålen... Härligt va?
Men jag fördrev tiden tills de började på E!...
Nu verkar de göra kväll i vardagsrummet... Oooo... Får se om man kommer sig isäng själv...

Måste juh avsluta, eller kanske rättare sagt, påbörja dagen med nå härliga bilder på mina små kära...


Baggårds ena vakthund - Ingen slipper undan fasan av hennes skall!
;P


Kunde bara inte låta bli...



Gammal och vis...


UFO...

De är juh minus noll ute, så de passar med att de klär sig...
Neh, jag busade med min halsduk jag donat på med, om man ens kan kalla de det...

Känns konstigt att man har varit i Umeå idag.. Man hinner med mycket bara man tar sig upp...
Hahahahaha...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Tack vännen! Fick tid imorgon...Risk finns att det är livmoders-inflammation och måste opereras :( Men det visar sig... Hoppas dina dogs mår bra!

2010-09-27 @ 12:19:25
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0