Värme!

Kan fortfarande inte komma över att jag lyckades med swerl´s:en...
;P
Hehe..
Jah... Rackarns att man inte har nå papper, annars så skulle man ha duttat ut några och låtit de torka tills nästa gång..
De tråkiga är att de ska torka minst 4 timmar innan man kan använda dem och jag är inte den som gillar att vänta..
Hahaha..
Aja.. Får köpa OH-papper... Ska kolla om man inte har några här sen skolåren... De skadar juh inte..
;P

Dagens kollage...
Tog och gjorde utav en av mina skisser som jag har ritat...
Blev inte exakt, hoppade över några saker och flyttade på rubriken...
Men så här är den:


Jah...
Mycket pill på detta..!
Ville ha en ram runt papperet så jag klippte bort 1 cm på varje sida (eller rättare sagt 2 cm på 2 sidor) och rundade hörnen...
Tog röd stämpel och stämplade runt papperet och innan jag klistrade fast de så tänkte jag vara snål...
Liiite väl onödigt att slösa på papper, så jag klippte en ram, pappret som blev över använde jag under fotot...
Emma har gått och blivit sparsam... Hmm... Kanske inte helt stämmer...
;P
Kanske ska nämna att de är Blaze på bilden, men de ser man juh och att de står "VÄRME"...


Rev lite på måfå, använde mig av röd och svart stämpeldyna för att få de att passa in lite bättre, vitt sticker ut alldelens för mycket...
Ni kanske ser lite svagt motiv?
I så fall ser ni rätt... För att ge de lite liv och för att kunna använda endast "ram-pappret" stämplade jag lite huller om buller, i de här fallet är de rosa och gula löv.
Satte fast öljetter i hörnen på fotografiet, tyckte de passade in...


Gjorde samma här...
 Fast använde mig utav rött och svart och hjärta och krumsedull...
Kanske ska lära mig de rätta namnet, men för tillfället får krumsedull räcka..!
;P


Klippte ut ett rött och svart hjärta och självklart bokstäverna...
Använde mig utav kuddar för att fästa bokstäverna, så de sticker ut en bit...

Jah... De var de...
Var väldigt seg idag, tog år och dar innan jag kom igång...
Men de var skönt att pyssla...

Fick en liten överrasknings påhälsning, som jag nämnde tidigare...
Så paff jag blev!
Han är söt han..!
;P

Nu vet man inte vad man ska göra...
Äta kanske...
Har inte ätit nå...
Huvudet är som ett mos..!
Får se om man gör pannpizza, hittat nå läcket recept jag vill testa, man behöver inget jäst och man gör dem i pannan..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0