YES!

Ensam i stora huset...
Grabbarna är på väg till Umeå...
Orkade allvarligt inte följa med, sen börjar juh min TV-kväll på E!..
;P

Ska nog gå och bädda ner mig i soffan och bara mysa med mina två små raringar...
Känner mig bättre!
YES!
Är bara hes, men de är ju inget..!
;P

Mätt och belåten...
Blev en lasange...
Mmmm...
De har man då saknat..
;D

Hmm... Har mjölk hemma..?
Ska man värma på och ta lite varm choklad?
Softa och bara vara..?
De låter som en idé, hoppas man kommer ihåg de tills man har tagit sig till rummet..!
;P

Hoppas på sömn inatt... Skulle inte förvåna mig att man är övertrött så att de inte går...
Tur att man är viking..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0