Aj aj aj..!

Nu har jag lättat på scrap-trycket vilket är:
SKööööööööööNT!
:D

Blev en jul LO...
Dock kanske inte i juliga färger...
Någon mupp hade en rosa tröja..!


Som ni kanske ser så är de jag som är muppen...
Rosa tröja och rött hår...
Aj aj aj..!

Hade lite.. Eller ska väl säga.. MYCKET problem med rurbiken...
Stämpade en lite på hö och vänster sida sen gav jag mig in i att vecka band...


Klockan har jag skurit ut och sen embossat (för första gången) ena delen, andra delen har jag bara stämplat och strykigt sticklers... Sen var de bara att limma ihop...

  


Som sagt var de skönt att sitta och dona på...
Blev juh inge förra veckan...

Nu ska man se vad man ska hitta på...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Läckert ur! Du hade skurit ut de?

2011-04-10 @ 15:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0