Hör och häpna:

Härligt värre var de igår... Fick shoppa loss och titta på människor...
Dock så blev man rätt så dagavild... Vi har ALDRIG varit till Sundsvall på en lördag...
Men de funkade bara bra...
För första gången fick man stå i en rätt så lång kö för sina två saker..!
;P
De blev en hylla och lådor... Tänkte göra en liten scraphörna i lägenheten så man slipper plocka fram och tillbaka alla saker, men då yttrade Fredrik sig i natt och sa att han ville ha den som en TV-bänk...
Så jag får tänka i andra stigar då de gäller min scraphörna...
Får hålla tummarna att han ändrar sig..
Hehe.. Neh.. Nog bllir de bra...

Blev lite smått och gott på Dollar$tore...
Hmm... Nu måste jag tänka efter... Köpte nå charms, dock fanns de bara en sort kvar, nå sockar, en mapp till scrapbookingen och nå godis...
Tror att de var de...
På gick runt och runt på Birsta city, men så är de då man inte köper då man ser...
Hittade en väska på ett ställe som jag ville ha, men tänkte vara smart att kolla i resten av deras x-antal väskaffärer innan jag slår till...
Då vi väl var klar skulle vi gå tillbaka... Tror ni att jag kom ihåg vars jag såg den?!
Jah... Efter många om och men lusletandes på väskaffärer så yttrade Fredrik ett bekant ord: Åhlens!
Och självklart var de där jag hade sett den..!
Så en väska, halsband, örhängen och en pryl från Monkey blev de för min del...
Hör och häpna: Jag köpte INGET på Panduro!
Emma rätt så duktig då hon väl vill!
;P

Fredrik shoppade nå kläder... Jag hittade nada på den fronten... Vill ha svart men nu är de färger som gäller...

Sen fortsatte resan hemmåt...
Blev en jakt på creme fraiche i Ö-vik, dock fick vi nöja oss med gräddfil...
Vad är de för stad?!
Var in på två affärer och ingen hade de...

Väl på hemresan sa Fredrik nå som jag inte alls tänkte på... Lena fyller år snart... Kunde han inte ha öppnat sin vackra käft inne på Birsta?
He je tur att han är söt..!
;D

Som vanligt ska de alltid vara nå...
Ronja är ioförsig MYCKET piggare, men märkte igår att jag tappar VÄLDIGT mycket hår..!
Vad är de nu då?!
I hate this!
Kommer vara flintskallig om de fortsätter så här!
Neh... Blir till att börja knapra vitaminer igen... Får köpa hem...
Har man inte nog att tänka på?!
Men men..
Somliga straffar gud med det samma... Dock tycker jag att han är feg att sparka en som redan ligger...

Neh.. Nu ska man se om man lyckas få ihop hyllan...
Först kanske man måste leta reda på nå verktyg, ska väl finnas några här...
Önska mig lycka till!

// Emma

P.s.
Kanske ska säga de så att du inte förväntar dig ett minialbum, Lina...
Jag har lagt de projektet på is... Fick absolut inga ideer...


Kommentarer
Postat av: Lina

Okej. ^^

2011-04-03 @ 16:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0