MMmmmm!

Åh suck att natten gick så fort.. Eller man kanske får skylla sig själv då man aldrig lägger sig..!
;P

Idag ska man till Umeå och fira påsken med grillat!
MMmmmm!
:D
Ska bli skoj... Var aslängesen man träffade dem... Så då blir de extra kul!
Måste bara fara förbi en affär så man får tag i nå blommor...
Är nog för gammal för att komma undan med en bukett maskrosor..!
Hehehe..! Får se om man hittar nån söt Petshop åt Lisa...
Inge godis från oss inte! Har redan köpt en flm åt na...

Jag måste nog erkänna att jag är lite mör idag.. Men med tanke på vad man har gjort så är de inte så konstigt...
De vore juh värre om man inte var mör..!

Har en annan mör:ing som inte har insett konceptet med en hundbädd:

Men lite skönt ser de väl ut?

Neh, ska väl gå och göra mig klar!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin hund du har! Jag hoppas att det blir scrapbooking för dig på söndag! Då får jag lite idéer! Glad Påsk!

2011-04-23 @ 12:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0