Mohahahahhaaaa!

Blev en snabbis till lägenheten idag.. Hann just så pass packa upp och göra plats åt mina nya fina saker innan de var dags att fara...
Fredrik ville ha hit mig.. Han är bra allt konstig... Men söt..!
;P


Från vänster till höger, upp och ner: (Tradera-vinsten) QC´s alfabets sats, TH (Tim Holtz) die, TH crackle paint, TH Distress emb. pad, sax, Distress emb. powder, TH Mini mister hållare med tre mini mister, TH blendingtool, blommor (fick med då jag beställde), Clear stamps, TH emb. folders och (Expo) 2x hjärtformade tårtunderlägg.

Blev att sätta ihop fler lådor och flytta och mixtra för att allt skulle få sin plats...
Illa nog så har jag startat en lista på vad jag vill köpa..!
Men ska nog hålla mig till den 27:de, även fast jag fick ett litet påskägg av pappa..!

Jag har donat på med lite ved idag... Grannen kom ner och stog och kollade på...
Då de blev paus så snörde han iväg en underlig kommentar:
(Först frågade om de var Ebba jag hette) "Jag har sagt de till alla. Jag beundrar dig, Emma"
 Spelar ingeroll vad du gör, så ser du alltid ut som en kvinna..!"
Vet inte om jag ska skratta eller gråta!
Men de var inte slut där... Han fortsatte: "Jag har då aldig sett dig i ett par byxor och så ska de vara..."
Jah.. Jag får ta de som en man och bita ihop... Om de inte var för att hans ögon Sluttade ner över så skulle jag ta de som en komplemang...
Hahaha...
Aja...

Maten är i ugnen... Hittade ett nytt recept som jag ville testa och då vi äntligen har grädde hemma så är de att bära eller brista... Tycker inte karlarna om de så har jag min back-up... Då gör jag nuggets...
Eller kanske de är gammal nog att höra de man själv har vuxit upp med: ÄT OCH TIG!
Neeeeeh.. Man ska skämma bort dem lite.. Iallafall försöka...
Inte för att man lagar så god mat, men man hoppas att de inser att man försöker..!
;P

Neh... Fick inte min scrap-dag, men de har varit kul att gräva i högen, även fast man har fått stockar över sig...
Men är man så dum att stå där man stog och dra i just den som höll dem uppe så får man skylla sig själv..!
Tror iallafall att jag har arbetat på min blåmärks-samling..!
Hehe..!

Fick mitt andra påskkort idag... Eller de är juh vårt... Från pappsen...
Måste nog svara då han ringer nästa gång... Fick en orolig lapp dit gem:ad på kortet...
Lill-pappsen då...

Neh.. Ska man släppa datorn till den suktande grabben eller ska man fortsätta på sin lista?
Mohahahahhaaaa!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0