Morr, med en liten blink..!

Solen skiner och jag har sovit som en stock!
Härligt!
:D

De är så skönt... Varje gång man vaknar och tittar ut så har snön dragit sig undan mer och mer...
Snart får man gå ut och kratta... Dock börjar gräset växa... Men jag tar hellre de är snö..!
Hehe..!
;P

I kväll är de tio timmar som gäller sen är man LEDIG!
Tio extra timmar som kommer klincka ner på kontot... Om jag nu får rätt lön... Annars får jag ringa och gnälla...
Känns bara skönt... Känns rackarns skönt...
Med tanke på mitt klickande i kundkorgar den senaste tiden...
Måste dra ner... Kanske inte helt, men ändå... Bara de jag behöver...
Kanske beställa varannan månad?
Får se hur de blir...

Jag vill SCRAPA!
Nuuuuu!
Ska gå och höra vad morgondagen bjuder på... Ioförsig så skulle jag nog behöva dona på med veden...
Men de kan väl vänta?
Åååå...
Aja... Får väl la se!

Nu ska jag se Big brother... Dock så var de en viss person som råkade avslöja vem de var som åkte ut...
Till hon säger jag bara: Morr, med en liten blink..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0