Nu ska man längta efter paket..!

Nu ska vi se... Torsdag.? Visst har jag rätt?
Legat och drömt om min beställning...
De tragiska är att de blev inget från listan jag har börjat skriva upp...
Men som sagt så fick jag igen de på en sak...
De hade Tim Holtz die`s för två för 200 kr och här i Sverige så är de billigaste jag har hittat dem 179...
Köpte två paket och vips fick jag igen frakten..!
;P
De är ända sådanna jag har suktat efter, så de skulle liks hämna i en kundkorg här hemma i Sverige...
En av dem har juh redan hamnat i en kundkorg här hemma i Sverige...

Neh... Får sluta intala mig att jag gjorde rätt, de är redan gjort och jag får betala för de nästa månad...
Nu ska man längta efter paket..!

Får se om jag kommer mig iväg och scrapar... Lämnar vovvarna här så att de inte skäller då häxor knackar på...
Vill få med mig mitt skrivbord, men Fredrik blir konstig så fort jag tar upp de...
Hatar när man inte får någon anledning...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0