50% på 699:-..

Efter en härlig dag ska man nog borsta tänderna och lägga sig och läsa på boken och hoppas att man får somna...

Gick en runda på stan, hittade mycket, men köpte inget..!
Emma duktig!
:D
DE KLIAR, men jag höll mig!
;P
Funderar dock på väskan... 50% på 699:-... Kanske... Håller tummarna att den är borta nästa gång jag är in, annars följer den nog med..!
Ska avvakta lite med shoppandet tills man har varit på IKEA... Fredrik pratar om att vi ska fara i början på mars och de är juh snart...
Ska passa på att köpa nå hyllor och nå annat smarrigt... Håller tummarna att de blir utav..!
;P

De blev bio med.. Gullivers resor... Jah... De var väl så där... Kanske mer en DVD än en bio film...
Men klart värd att se, tror att man hade alldelens för stora förväntningar...

Kom nyss att tänka på NOLIA!
Visst är de i år?!
Förra gången den var i Umeå scrapade jag inte, men nu kanske man kan hitta nå kul..!
Hehehe... Som om man inte har nog med saker... Måste kanske börja använda sakerna man har som man bara har lagt i lådor... Neeeeh..! Nå måste man juh få slösa på..!
;D

Neh... Ögonen är tunga, bäst att passa på innan man blir övertrött och sen pigg...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0