De ska jag väl klara ut av..!

Mitt stackars paket är i helsingborg.. Får se när de anländer till Nordmaling...

När jag kom till lägenheten igår så mötes jag av en hög med räkningar...
Om man kunde slippa dem en månad eller fem..
;P
Både skatt och försäkring på bilen, den är liten och söt, men döljer en del för mig...
Hehe...
Aja... Får lugna ner mig med scrapsaker... De ska jag väl klara ut av..!
Eller så stoppar man huvudet i sanden och hoppas på de bästa..!
;P

Glömde säga att jag hittade en lampa, tröja och 2 strumpbyxor då vi var in på måndag..
;P
Lampan är en sådan jag alltid velat ha då man var liten och nu så bara låg den där och väntade på mig..!
Den blir perfekt till scrapingen så man kanske ser vad man håller på med..!
;D

Idag vet jag inte vad som händer... Kanske stoppar i bilen och far och scrapar...
Ska kanske väcka Fredrik och kolla vad han har för planer...

Höll på att dö då jag såg mitt lönebesked..!
Jag skulle lägga undan de och då glutttade jag på de igen, mina ögon brukar oftast bara gå till soldot, men nu så kollade jag på semesterdagar och de stog att jag inte hade några...
Så jag fick prata med våran trevliga lönehanterare som förklarade att allt är som de ska..!
EN stor pusst av lättnad, ville iallafall få ledigt två veckor i rad, men nu blir de som planerat..!
:D

Aja... Ska inte skriva då man är trött...
Fick aldrig gå och lägga mig då jag var trött igår... Fredrik hittade på nya saker...
Och då jag väl var pigg, så somnade han...
Så jag monterade ihop lampan och la mig och läste: Im in the band... Handlar om en gruppi på typ 60-talet...
Ska googla några artistnamn, vet då inte vem hon skryter om...
Hehee... Den verkar bra.. Läste bara ett trettital sidor, hon hade då inte fått till de med någon än...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0