LYX!

Efter en dag i lyx är man tillbaka i de vattenlösa skogarna...
En sådan SKÖN dusch var de längesen man hade...
Häääärligt!
;P

Sen hann jag scrapa med..!
Bidrag till Scrapgalens tävling...

Man skulle utgå från denna:


Så här ser min tolkning ut:



Har inte kommit ur min nyfunna fas... Klippt grenar och använde mig utav tårtunderlägg...
Denna gång gick de att "sy in" band utan att tårdpapperet gick sönder..
;P
De är en bild på MIG! Jah... Jag vet... Har varit blond...


Som sagt så klippte jag ut grenar, denna gång även blad...
Färgat med distesser, lika så tårtunderlägget...

 Blommorna har jag stämplat på...                   



Hjärnan funkade inte då jag skulle göra rubriken... Skulle stressa hit så man hann att se Solsidan...
Så "GAMMALT skolfoto PÅ MIG"...
Gammalt och på mig är Mini alphabet som jag färglade med distress...

Neh.. Nu ska man se på TV och mys-pysa..!

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0