Men he bju ja på!

Jag orkade inte alls se disken på diskbänken igår, så jag packade ner den och vips blev de så mycket bättre..
Just nu så har jag dock skuffen FULL med disk som ska få sig en omgång idag!
Om de då hade räkt med att packa ner den..!
;P
Mycket disk på 1½ vecka...
Man undrar vad grannarna i lägenheten tror... Kommer dit med en påse, far med tre...
Gumman som alltid är i fönstret kommer skratta sig lycklig då hon ser porslinet som jag har packat i två kylbägar...
Men he bju ja på!

Som ni förstår så är vi fortfarande vattenlös... Och nu TV-lös som grädde på moset...
Jag tror att de spökar...

Neh.. En dag i lyx är vad jag behöver... Disk och dusch, de stora D:na..!
;P
Får se om man sätter sig och scrapar nu när jag vaknade så tidigt..
09.02 satt Emma upp i sängen!
La mig dock runt 03, men de behöver man inte veta..
;D

Ne, om man ska göra sig iordning och brumma iväg...
Får väl hoppas att inte polisen stoppar en och vill kolla i skuffen..
Hehe...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0