Mmmm...

En MYSIG dag fick man ha och hoppas på en ännu mysigare kväll!
En Fredrik som kom och hoppade på mig då jag skulle upp, han skadade knäet och jag har inte fått höra nå annat...
Kom inte åh tro att de blev nå annat än väckning, fort bar de av till datarummet för hans del och kvar lämnade han en kelig hund...
Då man donade på på internet kommer han och säger att man har 32 minuter på sig att göra sig klar...
In i duschen, torka håret, sminka och klä sig sen bar de iväg...
Som vanligt blev de bio, You again, mycket bra film bara ni tar med er nån och far och se!
Innan dess Donkade vi oss, fick mig efter många om och men min sallad...
Mmmm...
Hann på tidningsaffärn på MVG och hittade en scraptidning, var juh den enda i butiken, så jag kunde inte gå ut tom hänt... Tog den billigaste, 99 kr, så jag hoppas verkligen att den är värd de..!
;P
Fanns nå tips på scrapbookingrum och förvaring, så jag kan drömma mig bort...
Dock är den från USA, så alla inbjudande annonser får man bläddra snabbt förbi...
Iof så gick de juh bra att beställa från England...
;P

Neh...
Nu ska man dona runt här och sen blir de mys med Fredrik, om han inte ska spela lite först...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0