Notera..!

Ingen bra sömn för mig idag, men jag tar igen mig imorgon!
Två nätter kvar tills man är ledig 6... Måste hålla kolla att man jobbar extra den andra...
Kom igen hjärnan... Notera..!

Typiskt nog så är de super väder då man jobbar, men jag håller tummarna att vädergudarna är snälla mot oss så att vi får fin väder då man är ledig med...
;P

Jag tror att jag vet varför jag har sovit så dåligt... Har legat och drömt om mina nya saker, satt och pysslade och fick inte min Cuttlebug att fungera...
Sen var juh Fredriks pratande i telefon inte helt enkel att tona ut... Man vill juh inte ligga i sängen ensam då man kan stiga upp och se på nå så snyggt..!
;D

Neh... Nu ska man kolla vad man ska äta... Satsa på nå som inte ger så mycket disk...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Håller tummar och tår att vädret håller i sig uppe i Norr!

2011-02-22 @ 14:29:56
URL: http://dessiiree.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!EFter att ha bloggat på blogg.se i 2 år har jag bytt till devote, vet inte om det var så smart gjort. men ibland kan det vara bra att prova på att blogga på andra ställen också. Iallafall så börja jag min blogg på devote idag. Du kan ju ta en titt och hänga med i min vardag från början till slut!

kram :)

2011-03-03 @ 12:58:38
URL: http://whatshouldibecalled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0