Säger bara: Övning ger färdighet..!

De satt LÅNGT inne men de blev scrapping idag med...
Tog en promenad paus i de fina vädret, men de bör man väl få..?
;P

De är tufft att scrapa två dagar i rad då man inte har nå ideér, men jag fick ihop ett kollage...

Lite egoistisk, så de blev en bild på mig...

"my poker face", dock så spelar jag Skippo, men man ska väl inte avslöja vilken bra hand jag ha..
;P
Neh, tror att jag blundade för att de skulle ta kort...
Blundar man så blir man juh inte med på kort, trodde jag de, men de lyckades...
Jag är i norraste norrland, iallafall nära på...


Jag hade kul med cirkeln...
Först tog jag stjärn paljetter, ovan på de rosa band, ovan på de spets och sist men inte minst ett svart band...
Man ser inte så mycket av stjärnorna och de rosa bandet, men de gör en fin effekt...
Distressat bokstäverna och stämplat på, som vanligt...
Gjorde kugghjul... Skulle öva på att använda "skalpellen"...
Säger bara: Övning ger färdighet..!

Är just inne i en tag´s-fas...
Så...

... Med...


...Utan..!

        
Fram                           Bak

Är meningen att man ska skriva journal på baksidan, blir aldrig nöjd med min krattiga handstil, så jag gjorde så att de var en möjlighet att skriva om jag nu ändrar mig...
Sen kan man inte ha den rubriken utan nå poker relaterat, så hjärter, spader, klöver och ruter fick vara med på ett hörn...
Kjedjan har jag snott från Fredrik nyköpta tröja..
;P

Nu ska man kolla om man ska äta nå idag...

// Emma


Kommentarer
Postat av: lina

Ännu ett mycket fint arbete! Var har du hittat stämplarna? Det blev fint med lager på lager

2011-03-03 @ 13:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0