Trötta små saker

Varit i mitt paradis!
Tänk er ett bord fylld med scrap-saker, en kran de faktiskt finns vatten i och radion på en alldelens perfekt volym...
Finns de nå bättre?
;P

Dock så var fantasin inte tills hands idag... Fast de blev två saker... Eller nja... Vet inte om jag är klar med kollaget... De återstår att se...

Men så här långt har jag då kommit:


Sola och bada med pinacolada...


De var då jag var på Dominikaska Republiken med pappa och papp-familjen (Andrea ville inte bli kallad plastmamma, så då blev de papp-mamma..)
Skrivit namnet under och över med Tiny Alpha...
Pill göra!

Denna blev jag nöjd med:


Medans jag satt och funderade så slängde jag ihop en tag´s med hjälp av distress, mask och stämplar...

Åh när jag liks är igång med att lägga in bilder så fortsätter jag med de jag är mest STOLT över...

Nämnligen dessa:

        Trötta små saker       

Fick juh prata utav mig lite granna idag med..!
Neh, nu ska man prata med go gubben...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0