Så här blev de:

Jah.. Nu har man diskat sig less, så jag unnade mig en scrap-stund...
Var först bara innne i att stansa ut bokstäver från, de tidigare hatade, alfabetet...
Då jag väntade på att bilen skulle få sin värme imorse satt jag på YouTube...
Om man inte hade 12" platter så kunde man stansa ut en del av plattan...
De blev tre bokstäver som inte kom med, så jag var diplomatisk och turades om...
Och eftersom jag liks hade dragit fram allt så satte jag igång med en bild på Magnus...

Så här blev de:
(Notera att jag blev stressad i slutet, fick fin främmande...)


" för han har tagit studenten"
Rätt så självklar rubrik då de är då han tog studenten...
Neh.. Han har inte lullat på flaskan för mycket, gjorde en smily för jag vet inte om han vill vara med...
Tyckte papperet som jag använde som grund passade perfa till en studens med ord som:
determined, loyal, creativ, confident o.s.v.

 
Tänkte att jag skulle börja lite lätt med journaler...
Så jag gjorde de enkelt... En tag!
Party på framsidan och journalen på baksidan där de helt enkelt står "sjung om studentens lyckliga dar" och den året han gick ut, d.v.s 01...

Då man tar bort tag:en ser de ut så här:



Bokstäverna har jag färgat med distress och sen stämplat på...
"Han" och "tagit" är klistermärken som jag fick av syrran i julklapp, inte illa alls..!
;P

Så de var de...

Här kommer tre bilder på några go saker:

       

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket fina verk du har!

2011-02-28 @ 10:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0