Vad mer kan man begära?

Vaknade i vinter väder även denna dag..!
Vars är våren?!
Åååå!

Hann bara sätta mig så ringde värden... Tydligen hade jag blivit lovad klickgolv..?
Sa att jag avvaktar gärna eftersom de är så kronligt att flytta runt alla möbler och att jag påpekade de bara för att de skulle finnas skrivet så att inte jag få skulden...
Tror nog att han blev paff och lite glad..!
Hehe..
Aja...

Idag är de att fara till Umeå igen... Ska se en filur ta emot nå papper... Tror jag iallafall...
Nu blev jag osäker..?
Hm... Aja...
Får se om man äter på nå finare ställe än Mia´s, eller om man brummar tillbaka till skogarna och kollar i kylskåpet...

Vad seg man är... Kom isäng runt två tiden... De är väl bra?
Sovit som en stock, härliga drömmar och vaknade några minuter före mobilen skulle ringa...
Vad mer kan man begära?
:D

Neh... Ska sluta svamla och kanske sminka mig...
Kolla om de är nå batterier i kameran...
Åh! Ska kolla om man har tillräckligt med bilder för att göra en framkallning..!
Annars får man klicka på idag!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0