Vem vet, kanske ett trebent kommer...

Då var denna dag snart slut... Nyss hitkommen från Trassel!
Den var KUNG! Man blir kär i allt och alla i filmen!
:D
SE DEN!
;P

Mötet gick då bra, dock var maten på Levarhotell inte som jag hade tänkt mig...
Makaronepudding?!
Neh...

Fick en snabb tur på stan, de var tur.. Dagarna går och på måndag är de alla <3:ns dag?!
Vars tar tiden vägen?!
Hittade inte allt, men nu är de då för sent... Jobbar i helgen, går på imorgon...
Men jag får fixa de på annat håll..
;P

Mina drömmar om en scraphörna fortsätter... Hittar alltid nya ideer för förvaringar...
Dock så saknar man nån hörna att ha de i...
Men EN vacker dag så kommer de ske... Får man hoppas iallafall...
Fick mitt paket från Scrapgalen... Köpte en hållare för 12"´s papper som jag nog kommer köpa fler av då pappershögen växer..
;P
Sen fick man annat smarrigt... Blev blommor istället för blommorna...
Emma rätt så nöjd...

Nu ska man dona på på nätet innan man bäddar ner sig i soffan och hoppas på fler sällskap än de fyrbenta...
Vem vet, kanske ett trebent kommer, om han kan slita sig från datorn...
;P
Hehe...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0