Alla måste få växa upp..!

Tooodelooo!
Då har man stigit upp för att märka att man bara har fyrfotade saker här..!
;P
Undrar vad man ska laga till sig själv?
De måste vara de tråkigaste..!
Men men... Varma mackor? Hårdbröd och ost?
Nå sånt liknande får de bli...

Inatt så blev de pajen som såg så himla god ut...
Måste verkligen göra en sån hemma med, de var längesen man åt en sådan...

22 Januari och min lilla Lisa blir hela 10 år!
Tråkigt för henne så var alla upptagna i jobb och dyrligt, så hon blir firad nästa helg...
Tur för mig, för då kan jag vara med..!
:D
Att hon verkligen är tio! Att tiden verkligen kan gå så fort?!
Jag ser hon fortfarande som en sex-sju åring...
Men men... Alla måste få växa upp..!

Neh... Rasta vovvarna!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0