Återstår att se...

GÄSP!
Redan morgon.. Faktiskt rätt så skönt.. Har då sovit som en kratta.. Men vad är de ovanliga i de..?
;P

Igår fick jag bort julen här... Som tur är så fanns de inte så mycket pynt... Skönt i sig..!
Sen blev de inte så mycket annat...

Imorgon är de arbete som gäller... Första natten av tre på de nygamla jobbet!
Känns pirrigt, mycket hinner juh förändras på de månader jag har varit borta...
Hoppas att allt är bra med alla... Känns skönt att få komma tillbaka till "mina" gamlingar..!
;D
Får se om man får nån rätsida på allt nu...

Jag tror att vi är på väg in till Umeå... Fredrik kom och sa att vi ska fara på en halvtimma... Kan finnas en chans att han menar Nordmaling.. Men vad kan man göra där?
Aja.. Återstår att se... Lika bra att sminka sig och göra sig klar..
;P

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Vad fick dig att gå tillbaka till Tobias gården?!

2011-01-11 @ 16:48:20
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0