Blöh...

Alldelens slut i huvet..!
Huvva... Kanske ska försöka sova... Men de känns så fjuffigt att lägga sig nio...
Fast...
Med tanke på min fyra timmars sömn så kanske de inte är sån dum ide...

Dagen... Jah... Idag har man bara myst med vovvarna...
Skit väder, hade tänkt att fara till lägenheten och dona på, men jag ångrade mig då jag såg hur mycket snö som har kommit...
Blöh...
Fredrik vågade sig ut, eller rättare sagt blev utringd, men jag trivdes bättre här under täcket..
;P

Imorgon är de utvecklingssamtal kl. 15, sen får man se vad som sker...
Förmodligen blir de lägenheten för min del... Måste juh bara börja vara där, varför ska man annars ha den?


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0