Gam-k*rring!

Torsdag idag..? Är så rackarns dagavild... Har för mig att de är trettondagen idag.. Vad man nu gör på den...
Affärerna är då stängd, så nå viktigt är de nog..!
;P

Sovit som en riktig kratta...
Kom mig inte isäng förrän runt fyra och sen tog de sitt lilla tag innan man somnade och som grädde på moset så sov man oroligt...

De kliar i fingrarna för lite pyssel, men hjärnan säger ifrån då man vet att paketet är på G..!
Nog måste posten jobba imorgon?
Jooooh..!
De gör dem... Lördagen är svart, vore annars om den vore röd, då blev de en klämdag..!
Mohahahahahaaa!
Jag har tappat hoppet för att få det på fredag, men i början på nästa vecka är nog rimligt..!
Huvudsaken man har det i god tid tills man går utav..!
;P
Pyssel-helg!
:D

Har fortfarande inte kommit över Änglagård... Skulle nog ha sett första innan jag gick...
Men men... Skönt att komma sig ut och tänka på annat iallafall...

Tänk om man kunde stänga utav hjärnan ett tag...
Så skönt skulle de vara...
Men men... De är väl bra att den bearbetar vad som har skett... Synd bara att den ska vara så rackarns seg..!
Men med tanke på åldern så är den snabb..
Hahahaha..!
Gam-k*rring!
;P
De som är jobbigt att fylla år i november, förutom vädret, är att de är bara en månad kvar tills nästa år och då får man alltid höra att i år fyller du 2 _!
De var roligt då man var ung och ville bli äldre, men nu när man är så pass gammal så kan man nog skippa de...
;D

Neh.. Nu ska jag sluta gnata och kolla vad dagen har att erbjuda..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0