Han lyckades nästan..!

Plus grader och sol!
HÄRLIGT!
Så här ska alla vinterdagar vara!
;D

Alldelens slut i hjärnan idag... Vaknade runt tio tiden av att jag inte kunde andas...
Hatar dennan rackarns förkylning, sovit som en kratta...
Men jag har då ingen feber, så förmodligen så börjar den avta...
Passade då man jobbar imorgon..!
;P
Bra att planera in att vara sjuk då man är ledig..!
Hehe..!

Fredrik har gått mannikäng och visat sina nya byxor, vågar och vill inte säga i vilket matrial de är i...
Men men, han är vuxen nog att klä sig själv...
Hahahahaha... Sen är väl inte jag den som ska klaga..!
;D

Onsdag idag... Fredrik höll på att övertala mig att de var tisdag...
Han lyckades nästan..!

Neh... Nu ska man hitta nå att dona på med...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0