I´m singing in the rain...

När jag kom hit så hade man en sovande sak i soffan..
Helt slut var han... Jah... Inte lätt alla gånger...
Suttit och spelat lite i väntan på att kameran skulle ladda...
Här är dagens skörd:

Till Lisa:

Får bli detta istället för ett kort...
Köpte ramen...


Limmat dit lite pärlor och band...


Stämplade på blommorna (liksom bakgrunden i de andra rutorna), tycker att de blir lite sötare...
Sen fick jag juh bara lov att använda mig utav de jag hittade på DollarStore!
Visst är hänglåset sött?
Knöt en rosett och klistrade dig...


Visst får man sommar känslor?
Hahah... Lite små pilligt... Är som lite smått inne på att använda masker som ni kanske märker...
Blötte även upp papperet och torkade de så de är lite knövligt, som om de har varit ute i regnet..!
;P


I´m singing in the rain...
Gick även loss med pärlor... Ett pill-göra, men de var rätt så kul...
Hade tänkt nå annat, men nu blev de som de blev...

Skönt var de att få sitta och pyssla...
Dock känns de som om man har alldelens för många saker för att hålla på att dra fram och tillbaka...
Tar ca 20 min innan man har fått fram allt och donat på och säkert de dubbla att få bort allt...
Tänk om man kunde ha ett scraprum...
Ska kolla om man kan göra nå i skrubben, bara att skruva ner skostället som nån rackare har byggt..
De är ett ÄKTA hemmabygge, snett och j*vligt..
Hehe..
;P
Neh.. Får se vad som sker... Jag trivs rätt så bra att sitta och dona på i köket...
Hela köksbänken är juh full med saker...
Jah.. Man har då en egen ordning..

Neh.. Ska kolla vad de är på dumburken och sen ska man göra ett försök på sömn...
Har fortfarande inte kommit över de sex minutrarna jag spenderade i tandläkarstolen...
Satt juh längre i väntrummet..!
Ska inte klaga.. Vill  inte vara där längre än så ändå..
:D

Kanske ska man äta nå idag..?
Lever fortfarande på frukosten som man åt imorse...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0