Just nu lutar de mot neh!

Att fara eller inte fara... De är den stora frågan idag.. Fredrik har tandläkaren, så jag har möjlighet att traska runt på stan...
Skulle vara ganska mysigt att gå runt på min efterlängtade rea, men saken är den att vi ska kanske till IKEA imorgon...
Hmm... Kan man få för mycket shopping?
Just nu lutar de mot neh!
;P

Hehe...

Igår var vi och såg Narinia... Den var bra... Ska inte klaga... Dock är jag inte så stort fan av 3D, men gratis är alltid bra... Jag fick min födelsedagspresent...

Imrogon har jag och Fredrik varit ihop i 9 år... Tiden går fort... Känns då inte som de och de är väl ett plus..?
Hehe..

Neh.. Om man ska fara måste man nog göra sig klar...

Måste bara säga att jag la mig relativt tidigt... Runt 3-3.30... Inte dumt va?
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0