Känns himla skönt!

Oj oj oj så jag har sovit!
Somnade runt tio-elva igår och vaknade för några minuter sen!
Gött gött!
Känns himla skönt!

Mitt scrap sug har blivit mindre, men de beror på att man väntar på paket...
Hur kommer de sig att man alltid vill avvakta och kolla vad man har köpt innan man gör nå?
Som om man inte har nog där hemma..?
Men för stunden känns de skönt, slippa längta.. De blir nog värre då paketet har kommit...
;P
Nu måste de väl ha skickat de!
Håller tummarna att de är här på fredag så har jag helgen på mig att dona på...
Brukar inte bli så mycket då man jobbar...
Men men..

Fick nå il igår och gjorde julskinkan vi hade köpt...
Så nu blir de mumsigt!
:D
Sen får man se vad som sker...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0