Känns UNDERBART...

En vändnings-full natt, men skönt nog så slipper man sova i några nätter..!
;P
De som är ännu skönare är att man är tillbaka  på TG!
Hoppas allt är som de har varit... Jag har verkligen saknat de stället!
Dock inte saknat vägen dit, men de får jag ta...

Vet inte vad jag har drömt för något... Ena gånger är jag jagad, andra gången är jag den som jagar och tredje gången blir jag dödad... Jah.. Har haft fullt upp...

De var längesen man riktigt var peppad för att jobba... Känns UNDERBART... Har klättrat på väggarna lite...
Att tre extra lediga nätter kan göra så mycket..?

Neh.. Hoppa in i duschen och sen kolla till lillbilen...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0