Må den vila i frid...

Fick fira in de nya året själv.. Eller.. Hade juh två rädda hundar och en snarkande karl på soffan...
Hehe.. Aja.. Nu är de iallafall ett nytt år... Ny start...

Har inte kunnat sova...
Donat på med julklapparna man fått... Satt ihop Wii:et, så nu är de ingen återvändo för Fredrik...
För diskat disken.. Finns inge varmvatten... Och allmänt donat på...

Lördag idag va?
Daga vild så in i bomben...
Inget bra på dumburken... Eller kanske inte är dens fel, folk ska juh sova denna tid...
Men men...

Dum som jag är så har man börjat spela Diablo lite lätt igen...
Saknar min gubbe som jag hade jobbat upp... Må den vila i frid... Fredrik och Markus hade hjälpt mig att få ihop en mycket bra rustning... Men men... Håller tummarna att man får den igen..!
;P

Neh... Kallt är de... Ska krypa ner i sängen...

Lillan går bättre, men hon vill fortfarande inte gå upp för trappen... Kanske bara är en stukning? Streckning?
Aja, man håller koll...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0