Rast!

Nu har jag en liiiiten rast...
Tog sin lilla tid att få allt på sin plats... Men de var kul att dona på...
Blev några saker som jag ska slänga, nå som jag inte tror att jag kommer att använda, men skulle inte förvåna mig om jag saknade det då de är borta... De brukar vara så...

Skönt att vara hemma... Ett dammlager ligger överallt, men de får ligga kvar idag... Känns lite onödigt att städa då man bara är här ibland... Men de går att ändra på, jag vet..
Neh, får ta ett ryck någon gång..!
;P

Jah... Har inte tagit oskulden på Cuttlebugen än... Har juh inte nå dies... Får köpa... Nästa månad... Eller..?
Hmm... Nu ska man vara smart... Kommer juh betala denna beställningen nästa månad, så tekniskt sett KAN jag shoppa loss igen..
Hehe... Får se vad man hittar på...!
:D

Neh.. Ska dona på på nätet en stund innan man ska sätta sig en sväng igen...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0