Svammel-Maja..!

Fortfarande överlycklig för mitt paket... Längtar tills man får testa alla smarriga saker..!
;P
Man kan tro att man har vinnit på lotto... Men icket..

Jah.. Sista natten för denna vecka... Hmm... Skulle kunna köra på nå nätter till...
Men andra ska väl ha arbete med..
:D
Skönt att vara tillbaka i verkligheten och till de normala..!
Känner verkligen att man gjorde rätt, blev för mycket förändringar för min del...
Men men.. Som sagt så har man fått erfarenhet... Och de är juh guld värt..!
;P

Idag.. Jah... Fredrik har tid i Hörnefors, så jag ska virra mig bort där medans han är där han ska vara...
Hoppas att man hittar till H&H, de ska tydligen ha byggt ut...
Håll tummarna för mig...
Men innan dess måste jag förbi lägenheten och hämta nå skor...  Är jobbigt att gå snett då klacken är borta på ena..
;P

Pigg är man trots sömnbristen... Hur ska detta gå?
Ska man hålla sig vaken? Neeeeeh... De orkar jag inte... Svamlar på här en stund till innan jag tippar omkull en liten stund...
Då jag vaknar hoppas jag att de finns varmvatten...

Måste säga att jag såg plogbilen i Gräsmyr, vägen var bra (inte Baggård-bra, men de kan man inte kräva) och till och med han som har hand om parkeringen vågade sig ut imorse, dock kan man tycka en dag för sent, men bättre sent än aldrig..
Gräsmyr är ett snö-hål... Kom inte mycket i här, men de kom sina dm där...
Men men... De är väl som de ska vara...

Neh.. Svammel-Maja..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0