Turligt nog!

Inte den sömnen jag hoppades på, men jag har legat kvar i sängen iallafall..!
;D
Emma lycklig..!
Äntligen nå som är normalt i livet igen!
Ångrar inte min tid på Ankaret, fick lite erfarenhet och sen en ny glöd..!
De var ett bra jobb, men inte de rätta för mig i denna tidpunkt i mitt liv..!
Är så glad att jag är tillbaka på Tobias...
Dock hade jag en dam som grät när hon såg mig, men jag hoppas och tror att de var för att man var saknad...
Skulle vara väldigt bedrövande om de var så att de var tvärtt om..!
;P

Inatt har man donat på med palt, känner mig liiiite ringrostig, höll på att koka potatisen...
Men jag hejdade mig i sista sekunden...
Turligt nog!
Sen har tomtarna fått komma sig på sin välförtjänta semester, fick nå ryck på morgonsidan och bytte några illröda gardiner, så att de inte alldelens var för "juligt"...
Varför är de roligare att dona på med sånt "borta"?
De är alltid roligare att städa hos andra än mig själv...

Imorgon har man möte... Är valet och kvalet om man ska sova på stället...
Tror de.. Men då är kruxet att de blir fotografering...
Jag har alltid sån otur!
Kunde de inte ha varit då jag inte var där?
Hehe... Aja...
Man får ta med sig nå smink och nån kam... Ioförsig... Varför ens försöka? Jag blir ändå aldrig bra...
Men men...
Håll tummarna för mig..!
Tror ändå att jag slumrar på stället... Får då sova längre då...
Så de blir att ta med sig en liten packning!

Neh.. Nu ska man se vad Fredrik har planerat att jag ska laga för mat...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0