Bildelar, små saker och ölburkar låg överallt...

Vaknade utav klockan i dag... Sköööööööönt... Dock så kunde man nog ha sovit nån timma till..!
;P
Men men..!
Sova får man göra då man är ledig... Fast... Jag sover som bäst då jag jobbar...
Hahahaha...
Aja..!

Natten flöt på i snabbhetens tecken inatt med...
Fort så var de gjort och man satt och lämnade rapport...
Är väl så då de finns att göra...
;D

I morse då jag körde hemmåt så stötte jag på en inte allt för trevlig syn...
En bil stod parkerat tvärs över mitt körfält och en kvinna satt i telefonen gråtandes och stirrade ner i diket på en bil som hade voltat...
Stannade en bit bort, tog ett djupt andetag och gick dit...
Hon fortsatte prata i telefonen, så jag försökte ta mig en titt från men såg ingen, och frågade om de var någon där...
Då skakade hon på huvudet... En sten föll från halsen... Hon undrade om jag kunde se någon i skogen...
Men icket...
Den var rätt så tillplattad och då man såg efter diket så såg man att den hade skrapat många träd och glidigt en bit... Bildelar, små saker och ölburkar låg överallt...
Tydligen så hade polisen ringt och sagt att bilen var i diket... De var hennes sons bil och hon kunde inte få kontakt med varken han eller hans kompisar han for till Vännäsdagarna med...
Fy vilket helvete för henne...
Sa att hon kunde ringa akuten och kolla om de fanns där, men hon tyckte att de skulle juh ringa henne...
Men jag vet inte...
Stressad var hon och de kan jag förstå...

Neh... De värsta av allt var att de var fullt med döda djur på vägen hem...
En liiiiiten söt räv låg fridfullt på vägen och sen massa små fåglar...
Tror till och med att jag prickade av en liten pippi som kom flygande in i sidan på bilen...

Neh.. Nu ska man se om man får sig nån mat...
Sen ska jag dricka vatten... Känner av huvudet så de gör nog saken bättre..!
;D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0