De blir köpstopp på tvång!!!

Väcktes kl 11.30 av två kacklande hönor som satt och disskuterade om allt och ingenting...
Kan de inte sänka volymen och visa lite hänsyn...
Men men..
Pigg blev man... Legat på en sida så man fick ligga kvar en stund i väntan på att bortdomningarna skulle avta..
;P
Och nu sitter jag här och ratar mig...
Får tippa omkull i soffan och hoppas på en avlappnande stund...

Vet ni vad jag upptäckte i morse?!
Jah...
 Nu har man köpstopp på tvång..!
 Hur skall detta gå?!
Sidorna jag brukar beställa ifrån ska ha semester...
Jag undrar hur snabbt abstinensen kommer..?
 Hahaha, jag kommer att sitta och klicka i kundvagnen, rensa och sen börja om igen...

Tur nog så inväntar jag min senaste beställning, så förhoppningsvis så ska den duga ett tag...
 Får öppna den lite i tagen...
Detta är nog de BÄSTA som kunde ske, eftersom jag är lite köp-galen... De kan jag erkänna, men bara lite...
Sen får man juh pengar över och lägga på min egna semester.. 
Jah.. De kommer nog att gå fort..!

Neh... Nu ska jag rata vidare..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0