En skum hund...

Om exakt en minut så ringer min mobil och Ronja blir alldelens TOKIG!
Vet inte vad de är för fel på min väckarklocka som gör så att hon söker upp den och står och gnäller...
Men men... Vaknade iallafall innan mobilen i dag..!
;P

Har börjat på en ny bok...
Som vanligt handlar de om incest, eller kan man kalla de så då de är styvpappan som håller på?
Våld och sexuella handlingar fick hon stå ut med...
Huvva..! Som vanligt så verkar de som om att mamman hennes förstod, men hon blev slagen hon också...
Som om de skulle vara en ursäkt...
Har bara hunnit 60 sidor, men man har fått en bild av familjen och den är inte sund...
"Tur nog" fick mannen och mamman bara söner ihop, hans största önskan var att få en egen dotter....
Håller tummarna att de inte visar sig att de lyckas med de...
Titeln får ni veta sen... Jag är KASS på att komma ihåg sådant..!

Nu sitter hon och ylar i sängen och gnäller...
Vad är de med signalen som har gjort så att hon har börjat med detta?
Har juh använt mig utav den läääääänge, men de är bara nu på slutet hon har börjat..
Vid varje pling så vrider hon funderande på huvudet...
Aja...
Vaknar inte på någon annan...
Gick och hämtade mobilen nu... Har juh på snooze typ tre gånger och rackarns vad hon tvättar den...
En skum hund...
Hahahahaha..!
Eller man ska väl skylla på skum matte!
;)

Dagen... Jah... Blir nog N-maling...
Ska fråga karln om han har nå planer... Men förmodligen inte...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0