Häääääääääääärligt!

Tro de eller ej så fick jag sova i natt... Även om man somnade rätt så sent...
Häääääääääääärligt!

Ny dag... Nya tag... Vad ska man göra?
Fredrik pratade om Bio igår... Återstår att se...
Annars tror jag att jag brummar till lägenheten och ser vad man kan hitta på där...
Har juh ett paket som ska packas upp!
:D
Ska väcka upp honom lite smått och fråga... Kan iallafall inte åka förrän mobilen har fått sig nå ström...

Äntligen fått in nå bilder på datorn...
Här har ni min guldklimp:





Min lilla sötnos....
Vad man vänjer sig att vara tre ändå... Nu känns de som om man saknar någon...
Får ta henne nå fler gånger...

Neh..
Pillra runt på nätet sen ta tag i dagen...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0