HÄRLIGT!

Jag kom mig upp.. Vaknade faktiskt 2 minuter innan klockan skulle börja skrika sin jobbiga melodi, så de var skönt!
Kall dusch sen var jag så gott som vaken... Håret fick locka sig själv, testade för första gången i mitt vuxna liv att he lite mouse i de... Dock så blev lockarna bara mindre och mindre... Skruvat ihop sig så de ser ut som om man har klippt sig... Men Lisa kom fram till att om man drog lite granna så gick de från axel-längd till förbi bröstet...
Jahjah...
For och hämtade ut mitt paket... Måååånga disstresser man har att plutta på med nu... Sammanlaggt så har jag väl 25 nu... HÄRLIGT!
:D
Kalaset var trevligt!
Ungarna var på topp och vi testade Willes härliga presenter... Iallafall jag, Lisa, William, Lena, mamma, en liten tjej och Fredrik... Resten satt och hade de gott i solen...
Kuligt kuligt...
Slutade som vanligt med vattenkrig.. Så går de då han får vattenpistoler...
Mycket våta och mycket skratt...
Fredrik hällde en hink över mamma då hon stod med ryggen till... Tror hon höll på att skälla ut mig innan hon såg att de var hennes alldelens egna gull-gosse som visade sin rätta sida..!
;P
Men men.. Kul var de... Hundarna sprang lösa, hade kopplet på om man skulle behöva stoppa dem och de visade sig att William och framförallt lill tösen gillade...
Söt liten tjej på 4 tog sig an hundarna och gick omkring och rastade dem...
Vovvarna var super duktiga... Och de var även jag... Blev lite sugen då de bjöd på mumma, men jag höll mig till cola..!
;P

Neh... Att avrunda så har de varit en SUPER dag... Skönt att få vara med familjen (+nå andra filurer) och tänka på annat...
Blev en akut avsköljning av bilen då en avfettningsflaska hade gått sönder i skuffen, men de är juh bara kul..!
;P

Måste förklara MMS:et på Blaze...
Hon hade tydligen hittat en sval plats i skuggan i slutet (Ronja hade parkerat sig i Blixten McQueen-tältet William fick av oss förra året som stod uppställt innan för dörren).. Kom fram då lill tösen kom och klappade, de är otroligt, hon brukar ha svårt för barn... Men hon var så snäll mot Blaze och de är otroligt att se då hon bara var 4 år...



// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0