Nå borde de väl finnas?

Då var ännu en härlig dag över... Nyss nattat Lisa och ska själv snart traska isäng...
Somnade aldig igår, låg och vände mig så att jag hoppas att John Blund är med generös inatt..!
;P

Idag blev de att sick sacka bland allt folk på marknaden... Lisa kom hem med en Varg, tror att de blev Vincent... Hon ska då hitta de dyraste... Fredrik var billig i drift och höll sig till munkar...
Hahahaha... Själv hittade jag tre hängen för hela tio kronor styck och sen blev de nå nitlotter...
Hem och hällde vatten över oss själva... Kriget varade inte länge då vattnet i slangen bara blev kallare och kallare... Men några träffar fick man in... Dock blev nog alla lika blöt...
Våran kamp för prinsessan fick ett hastigt slut då åskan gick an, men vi testade våra kundskaper om disney i TP...
Sen tog jag åskådar platsen då de blev en kamp mellan viljorna i Wii Sports!

Får se hur vi gör imorgon.. Om vi ska lämna tillbaka henne eller om vi behåller henne en dag till...
Vad finns de att göra i Nordmaling?
Nå borde de väl finnas?
Hmm...
Man vill juh inte att hon ska ha tråkigt... Sen vill man nästan inte lämna tillbaka henne.. Min go klimp.. Kanske ska adoptera henne i smyg... Hahahahaha.. Neh... Får se vad som sker...

Neh.. Nu ska jag tacka för mig...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0