"Panikslagen kärring vägrar flytta sig! - Stopp i norrgående rikning!"

Efter en snabbis på marknaden fick vi hem Lisa... Hon ligger nu, förmodligen, och sover... Hoppas jag på iallafall...
Då vi kom hit blev de att laga mat, tacos, och sen gav vi oss in i Mario´s värld...
Någon måste juh hjälpa honom att rädda prinsessan och vem kunde tro att de skulle bli tre av oss..?
Kul att man kan spela tre på en gång (kan väl fler, men har bara tre dosor så jag och Fredrik turas om), så slipper man vänta på sin tur..!
;D

Semesterns andra dag är snart slut.. Eller ska kanske säga första.. Visst gick man då av igår?
Jah... Här blir de väl inte så mycket mer än att pjöller på inom länets gränser...
Har gett upp hoppet om GeKås då han sätter käppar i hjulet...
Orkar inge mer... Får se om man får med sig någon till Sundsvall...
Mina kriterier: Ska kunna tanka!
Jah.. Jag vet... Har haft körkort så länge och endast tankat EN gång...
Men jag vet att jag skulle nog lyckas med att stoppa i fel drivmedel och förstöra bilen och de vill jag juh inte med min kula lilla prins...
;P
Neh.. Till IKEA ska jag då iallafall ta mig i sommar, vare sig han följer eller inte... Värre är de till GeKås...
Om jag nu lyckas lära mig tanka så skulle jag nog köra vilse någonstans i Sverige... Skulle inte förvåna mig om att man lyckas fara fel riktning och hamna i Finland... Hmm.. Annars har jag juh fem veckor att hitta hem igen...
Hahahahahaha..!
Och Stockholms rusningstrafik... Kan tänka mig rubriken i tidningarna:
"Panikslagen kärring vägrar flytta sig! - Stopp i norrgående rikning!"
Hehehe... Kanske ska ge stockholmarna nå att svära på...

Jah.. De är inte lätt alla gånger...

Imorgon blir de marknad med min lilla tös...
Tror vi chockade en tant på Coop idag... Vi skämtade med Lisa om att hon skulle få ärtsoppa idag, pölsa imorgon och grisfötter på söndag... Då vi nämde grisfötter så vände sig en dam om och kollade lite extra på oss med häpna ögon... Tror inte att hon visste att de var ett litet skämt...
Men de skiter ja i!
;P

Får se vad man hittar på på kvällen.. Och när vi ska lämna igen henne..

Neh.. Nu ska jag kolla vad karln gör innan man smyger in i sovrummet..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0