Stackarna...

Jah... Efter chocken av skatorna funkade hjärnan inte så bra...
Allt satt låååååångt inne, men tillslut så blev de nå...
Såg då jag låste dörren att de har suttit på min brevlåda...
Stackarna...
Tur att de var två så att de hade varann...



Nu till dagens skörd:


Blaze fick offra sig..
Började med två bilder på Ronja, men de var liggande, är som roligare att göra stående foton...
Så efter en låååååååååång stund så hittade jag detta...
Bakgrunden har jag scor:at och sen sandpapprat i små rutor...


Mina nya alfabet.. STORA och härliga..!
;P
Även min nya borderstans...



Som vanligt blommor...

Blommor...

Och åter blommor...


Självklart använde jag mig utav min favvis Die..!
Limmer har inte torkat.. De "vita" prickarna ska bli genomskinliga...
Dissikerat en guld-organzapåse som är som bakgrund i buren...

Jah...
Nu ska man kolla hur fåglarna i ugn mår...
De blir nog gottiga..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0