ÅÅÅÅÅååååå

Ännu en kass natt... La oss vid 2-3 och jag vaknade runt 6!
Donade på lite och bestämde mig att bädda ner mig igen... Fick sova till halv elva iallafall..!

Gårdagen var både rolig och dryg!
Nu är jag klar med Ö-vik på ett tag!
Blev att leta efter tårtbotten som inte fanns någonstans, men som tur är så har man juh Sjöbergs här i N-maling!

Var inne i scrapaffären, men köpte inte en penal, känner mig skit duktig!
De ända jag handlade igår var mat och en liten hylla på RUSTA för 49 kr.
Applåd tack!
;P

Men men, som sagt så var de drygt, var inte på humör att se folk igår...
Skulle hellst ha slagit mig ner vid bordet och pysslat...
Aja! Ny dag!

Jag har tjatat på Fredrik nu i en veckas tid om att (JAG SKA FÅ) plocka bort och städa så att de bara är att dra av golven innan söndag, men som vanligt så kommer han med bortförklaringar och jag VET om jag gör de utans hans medgörande så blir de surt!
Nu har jag slutat bry mig!
ORKA!
Funderar på att fara till lägenheten och scrapa idag... Tårtans "botten" ska göras ikväll och innan dess är de väl bara navelpill som vanligt, så man kan lika gärna dona på...
Låt de se ut som de gör! Nu är jag less på att erbjuda mig!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0