At last!

ÄNTLIGEN!
En suck av lättnad!
Nu har man fått pyssla utav sig...

Här kommer resultatet:


Bakgrunden var ett svart papper som jag slipade ner... Och eftersom jag hade kugghjul bakom... Vips..!
;P
Tyckte om färgen på Fredriks tröja, så jag använde mig utav den..!
;D


Rubriken... Mycket pill.. Måste införskaffa mig en pincett..!
Men med tungan mitt i mun så gick de tillslut...
Dessutom fick jag använda min nya Tim Holtz die!


Kuggisarna som jag stansat ut och målat..
LÖVE Tim Holtz!
;P
Sen ser ni kanske mina sykunskaper uppe i högra hörnet..






Blommor, blommor och åter blommor...
Använde 7 av de jag knåpade ihop igår...
Bilden åvan är de den som är längst till höger...
Pärln-sakerna är en smarrighet jag köpte förra gången.. Ska testa göra egna då de är slut... Annars så köper jag mer..!
;P
Tråkigt nog så hade jag bara 1 vit blomknopp..!
:(
Tyckte att rosa skulle göra lo:en alldelens för "tjejig"...


De som är inringade är hemma gjorda...
De döljer sig några i den tredje bilden med...

Detta ska vara mitt bidrag i Scrapgalens månadstävling...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0