:D

Då har man piggnat till.. Suttit och slöat mig här en halv timma och nu är man redo för att ställa sig vid spisen...
Upptäckte att jag vann min tradera auktion som jag bjöd på innan jag landade på kudden...
Så nu väntar man paket igen... De var ett skambud och sånt är juh kul!
:D

Som vanligt gick natten snabbt..
Blev pajen och sen senare eller man kanske ska säga tidigare på morgon så  skulle jag baka sockerkakor...
Dock så fick jag inte lös en och den gick sönder... Så den fick bli en tårta...
Hahahaha...
Aja.. Alla sätt är bra förutom de dåliga..!
;P

Neh..
Maten... Skala potatis...

Sen har man bara tio timmar kvar att avverka innan man går av igen..!
Hur ska detta gå..? Känns som om de vore första natten...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0