Mohahaahahaaa!

Då är snart denna lediga vecka slut.. Känns som om man har varit ledig en evighet!
Ska nog bli skönt att börja knega igen..
Hahaha..!
kom nyss på att jag har 14 arbetspass kvar innan semestern.. Hur ska detta gå..?
Tur nog så är man ledig mellan så de är nå veckor bort..!
:D

Efter mycket tjat och gnat så kom vi överens att VI skulle baka igår kväll...
Han hjälpte till med mjölet, rullade några och sen var de tydligen nog...
Kom med kallingarna och sa att han skulle lägga sig och att jag kunde mer än gärna vänta tills de svalna och frysa in dem...
Jah.. Där brände han sig!
Mohahaahahaaa!
Nu bakar jag ENDAST då jag blir sugen och INTE på tjat och gnat!
Så de så!
Hehe... Men han var rätt så söt ändå..

Gick i vad som kändes en EVIGHET igår, dock var de bara en timma...
Men de var mycket uppför och sen när man inte vet vars man och när man är framme så känns vägen alldelens för lång... Men som tur var så kom vi fram och fick skjuss tillbaka...
Dock så skulle jag hellre ha gått hem och åkt dit..
;P
Men man lär sig..!
:D

Neh.. Om man ska dona på med nå..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0