Orkar inte tjaffsa...

Seg dag igår, hoppas verkligen inte att de blir en seg dag idag med!
Hatar då de inte finns nå att göra!
Blev så less att jag bakade de rackarns brödet, men hade bara ägg till en sats...
Tänk om man kunde vara portabel då de gällde scrapbookingen... Skulle vara skönt att pilla på då män kände för de och kanske slippa stressa att bli klar med de man håller på med...
Kanske är dags att skaffa sig en till hobby..!
Hehe..!
;P

Solen kommer fram från molnen lite nu och då... Sköööööönt... Då kanske man får lite färg då man är ute...
Just nu är jag blekast i Sverige..!
;P

Alldelens öm på höger sida om ryggen, nedanför revbena...
Tycker att de är konstigt att de inte blev nå mer... Visst de hittade ett bifynd.. Men vad jag kan läsa på internet så ska de hitta anledningen varför jag har äggvita i urinen... Varför mina njurar släpper förbi de... Och de har inget med min lever att göra...
Tycker att de är lite sjukt att de inte kollar blodvärderna igen för att kolla om de har blivit bättre eller sämre...
Aja...
De får väl bli som de bli... Orkar inte tjaffsa... De gjorde då efter många om och med en urinodling..!
;D

Neh.. Ska försöka vara mindre anti idag... Men han gör de inte lätt..!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0